11.05.2023 saat 17:00’de İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölüm etkinlikleri kapsamında bölüm mezunumuz Ecenur Yıldırım ile “Mezun Deneyimleri” başlıklı bölüm etkinliği gerçekleştirilmiştir. Katkılarından dolayı teşekkür ederiz.